Zodra je als sportschool je eigen mobiele app hebt is het natuurlijk zaak dat het bestaan hiervan wordt verspreid. Een app zonder gebruikers is simpelweg zonde. Je medewerkers kunnen in de promotie een grote rol spelen. Hij of zij kunnen een grote rol spelen in het aantal downloads van de applicatie. Interne communicatie Nog voor […]
Je hebt een eigen mobiele applicatie voor je sportschool, en nu? Nu is het de bedoeling dat de doelgroep en je medewerkers op de hoogte worden gesteld van het bestaan hiervan. In dit artikel leggen wij je uit hoe je het promoten het beste aan kunt pakken. 1. Mond-tot-mond reclame De allereerste gebruikers van jouw […]
https://gym-apps.nl/wp-content/uploads/2018/02/5-manieren-om-je-app-te-promoten-1.jpg321845Marketing Concappshttp://nlgyma-metaraman.savviihq.com/wp-content/uploads/2018/03/header_logo_gym_apps.pngMarketing Concapps2018-02-27 15:28:202018-09-07 15:25:505 manieren om je app te promoten
New business tip: Presenteer je app als gratis gezondheidsapp voor je omgeving! In veel van onze apps zitten allerlei gezondheidsfuncties zoals BMI testen, maximale hartslag en zaken als oefeningen, workout schema’s en tips. Dit zijn handige tools die voor iedereen van toepassing zijn. Daarnaast zijn het ook tools waar mensen normaal voor moeten betalen in […]
https://gym-apps.nl/wp-content/uploads/2018/01/Nieuwe-sportschool-leden-binnen-krijgen-via-je-app.jpg321845Marketing Concappshttp://nlgyma-metaraman.savviihq.com/wp-content/uploads/2018/03/header_logo_gym_apps.pngMarketing Concapps2018-01-16 15:27:232018-05-03 11:48:17Gym Apps Tipper: Nieuwe leden binnen krijgen via je app!
Misschien heb je de afgelopen tijd wel iets gehoord over de nieuwe privacywet die in mei in werking treedt. Graag willen we je informeren wat deze wet precies inhoudt en wat de voordelen zijn van een beveiligde website. Nieuwe privacywet Momenteel wordt de bescherming van persoonsgegevens door ieder land zelf gereguleerd. In mei treedt de […]
Een pushbericht is een kort bericht dat direct op het scherm van een telefoon wordt getoond. De gebruiker krijgt het bericht direct te zien en hoeft de app niet eens te openen. Het is dan ook een erg waardevolle functie van je app; je zorgt ervoor dat je bericht niemand kan ontgaan. Let op; bij […]
App-promotie: zet je medewerkers in!
Zodra je als sportschool je eigen mobiele app hebt is het natuurlijk zaak dat het bestaan hiervan wordt verspreid. Een app zonder gebruikers is simpelweg zonde. Je medewerkers kunnen in de promotie een grote rol spelen. Hij of zij kunnen een grote rol spelen in het aantal downloads van de applicatie. Interne communicatie Nog voor […]
5 manieren om je app te promoten
Je hebt een eigen mobiele applicatie voor je sportschool, en nu? Nu is het de bedoeling dat de doelgroep en je medewerkers op de hoogte worden gesteld van het bestaan hiervan. In dit artikel leggen wij je uit hoe je het promoten het beste aan kunt pakken. 1. Mond-tot-mond reclame De allereerste gebruikers van jouw […]
Gym Apps Tipper: Nieuwe leden binnen krijgen via je app!
New business tip: Presenteer je app als gratis gezondheidsapp voor je omgeving! In veel van onze apps zitten allerlei gezondheidsfuncties zoals BMI testen, maximale hartslag en zaken als oefeningen, workout schema’s en tips. Dit zijn handige tools die voor iedereen van toepassing zijn. Daarnaast zijn het ook tools waar mensen normaal voor moeten betalen in […]
Is jouw website veilig?
Misschien heb je de afgelopen tijd wel iets gehoord over de nieuwe privacywet die in mei in werking treedt. Graag willen we je informeren wat deze wet precies inhoudt en wat de voordelen zijn van een beveiligde website. Nieuwe privacywet Momenteel wordt de bescherming van persoonsgegevens door ieder land zelf gereguleerd. In mei treedt de […]
De kracht van pushberichten
Een pushbericht is een kort bericht dat direct op het scherm van een telefoon wordt getoond. De gebruiker krijgt het bericht direct te zien en hoeft de app niet eens te openen. Het is dan ook een erg waardevolle functie van je app; je zorgt ervoor dat je bericht niemand kan ontgaan. Let op; bij […]