Waarschijnlijk heb je het in de wandelgangen al wel gehoord of ben je er zelf al een tijdje actief mee bezig: de nieuwe privacywet. Op 25 mei treedt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking. De komende weken delen we je een aantal aandachtspunten waar iedere ondernemer goed naar moet kijken. Verwerk je als ondernemer […]
Het aantal beschikbare mobiele apps blijft stijgen en zijn inmiddels een groot onderdeel van hoe we communiceren en taken uitvoeren. Of je nu het weer bekijkt voor komend weekend, het nieuws bekijkt of een berichtje stuurt, het merendeel van de smartphone en tablet gebruikers doet dit via een app. Waarom zou je hierin als sportschool […]
Uit onderzoek is gebleken dat pushberichten veel effectiever zijn dan ‘platte’ berichten zoals e-mails. Notificaties die gepersonaliseerd waren scoorden in dit onderzoek een stuk hoger in klikken. Vooral bleken pushberichten effectief als deze kort na een actie van een gebruiker werden verstuurd. De resultaten van het onderzoek bevestigen dat klanten in toenemende mate gevoelig zijn […]
Eerder schreven we al een artikel over de veranderingen die Facebook heeft aangebracht in zijn algoritme, wat vooral negatief uitpakt voor bedrijfspagina’s. Omdat Facebook toch nog niet helemaal weg te denken is uit de communicatiemix van bedrijven, geven we je een aantal tips voor het gebruik van je bedrijfspagina. Reageer op tijd Misschien maak je […]
Begin 2018 kondigde Facebook aan wijzigingen door te voeren in het nieuwsoverzicht. Opnieuw wordt er geprobeerd berichten beter te rangschikken. Hierin krijgen ditmaal personen voorrang tot bedrijven en nieuwsberichten. Hiermee wilt oprichter Mark Zuckerberg terug gaan naar de oorsprong van het platform: contact houden met echte vrienden. Iets minder voor bedrijfspagina’s, zoals die van jou. […]
Aandachtspunten AVG: het verwerkingsregister
Waarschijnlijk heb je het in de wandelgangen al wel gehoord of ben je er zelf al een tijdje actief mee bezig: de nieuwe privacywet. Op 25 mei treedt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking. De komende weken delen we je een aantal aandachtspunten waar iedere ondernemer goed naar moet kijken. Verwerk je als ondernemer […]
7 zeer handige appfunctionaliteiten
Het aantal beschikbare mobiele apps blijft stijgen en zijn inmiddels een groot onderdeel van hoe we communiceren en taken uitvoeren. Of je nu het weer bekijkt voor komend weekend, het nieuws bekijkt of een berichtje stuurt, het merendeel van de smartphone en tablet gebruikers doet dit via een app. Waarom zou je hierin als sportschool […]
Pushberichten versus e-mail
Uit onderzoek is gebleken dat pushberichten veel effectiever zijn dan ‘platte’ berichten zoals e-mails. Notificaties die gepersonaliseerd waren scoorden in dit onderzoek een stuk hoger in klikken. Vooral bleken pushberichten effectief als deze kort na een actie van een gebruiker werden verstuurd. De resultaten van het onderzoek bevestigen dat klanten in toenemende mate gevoelig zijn […]
Tips voor jouw Facebook bedrijfspagina
Eerder schreven we al een artikel over de veranderingen die Facebook heeft aangebracht in zijn algoritme, wat vooral negatief uitpakt voor bedrijfspagina’s. Omdat Facebook toch nog niet helemaal weg te denken is uit de communicatiemix van bedrijven, geven we je een aantal tips voor het gebruik van je bedrijfspagina. Reageer op tijd Misschien maak je […]
Facebook bedrijfspagina: de veranderingen
Begin 2018 kondigde Facebook aan wijzigingen door te voeren in het nieuwsoverzicht. Opnieuw wordt er geprobeerd berichten beter te rangschikken. Hierin krijgen ditmaal personen voorrang tot bedrijven en nieuwsberichten. Hiermee wilt oprichter Mark Zuckerberg terug gaan naar de oorsprong van het platform: contact houden met echte vrienden. Iets minder voor bedrijfspagina’s, zoals die van jou. […]