Vakantieperiode en vrije dagen, laat weten dat je een aangepast rooster hebt

De zomervakantie komt er weer aan. De kans is groot dat ook jij aangepaste openingstijden hanteert tijdens deze weken. Hoe communiceer je dit het beste naar je leden toe? Wij geven je een aantal voorbeelden.

Via de app

Laat je leden en bezoekers via de app weten dat je tijden afwijken van normaal. In een eigen mobiele app van Gym Apps kun je gemakkelijk en snel je leden bereiken. Via het Content Management Systeem kun je simpel aanpassingen doen in je kalender of openingstijden informatie. Ook kun je hieraan een vrije tekst pagina besteden en er in een korte blog meer informatie over geven.

Pushbericht

Heb je een last-minute wijziging in je openingstijden of wordt het zulk lekker weer dat er buiten gesport wordt? Dan kun je dit snel communiceren met je doelgroep via een pushbericht vanuit je eigen app van Gym Apps. Vanuit het Content Management Systeem is een kort berichtje eenvoudig in te voeren en te versturen naar de gebruikers van de app. Zo zijn ze tijdig op de hoogte van eventuele aanpassingen.

Social media

Het ligt er natuurlijk aan of de doelgroep die jij wilt bereiken zich op social media bevindt. Maar mochten zij hier zijn, is dit ook een perfecte manier voor het communiceren van je aangepaste zomertijden. Een korte, duidelijke tekst met opvallende en relevante afbeelding prikkelt de doelgroep meteen.

Facebook Advertising

Wat je ook kunt doen is een Facebook bericht promoten om zo een zo groot mogelijk bereik op te bouwen voor je belangrijke bericht. Je kunt hier gericht in jouw regio adverteren en precies de doelgroep bereiken die voor jouw interessant is.

Laat je leden en bezoekers op tijd weten wat de aanpassingen komende zomerperiode zullen zijn. Zo komt niemand voor een vervelende verassing te staan.